Informace ke stravování od 4. ledna 2021
Dodatečné informace ke stravování platné od pondělí 30.11.2020
!!! V lichém týdnu konzumují přihlášený oběd ve ŠJ 6.A, 7.A, 8.A
- v sudém týdnu budou mít žáci těchto tříd obědy hromadně odhlášeny, pro odběr oběda v menuBoxu se individuálně domlouvají v kanceláři ŠJ.
!!! V sudém týdnu konzumují přihlášený oběd ve ŠJ 6.B, 7.B, 8.B
- v lichém týdnu budou mít žáci těchto tříd obědy hromadně odhlášeny, pro odběr oběda prostřednictvím menuBoxu se individuálně domlouvají v kanceláři ŠJ.
Změny od 18. listopadu 2020
Případné dotazy : ŠJ / Iva Klemešová - vedoucí školní jídelny
Stravování žáků od 2. 11. 2020
Provozní manuál pro strávníky ŠJ Melantrichova
Výdej obědů do jídlonosičů (dále JN) strávníkům - ŽÁKŮM první den nemoci
Nevstupovat do jídleny s příznaky / symptomy COVID-19
Prevence přenosu COVID-19
ŠJ / Iva Klemešová, 25.8.2020
V souvislosti s opatřeními proti šíření COVID zavedenými ve školství dne 8.10.2020 a našimi personálními možnostmi, prosíme o přednostní využívání aplikace www.strava.cz k odhlašování a přihlašování stravy.
Pokud ještě nemáte přihlašovací údaje, volejte na tel.č. 582 319 077 nebo mob.č. 730 526 216 a požádejte o jejich zaslání na e-mail. Můžete zaslat i SMS (uveďte svůj e-mail).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------